Nowym wizerunkiem Centrum Kultury otwiera nowy rozdział swojej działalności
EKG - Edukacja, Kultura, Gospodarka - to hasła klucze strategii rozwoju Centrum Kultury w Żyrardowie zaprezentowanej przez dyrektora Jarosława Spychałę w piątkowy wieczór na otwartej dla wszystkich zainteresowanych konferencji poświęconej planom miejskiej placówki kulturalnej, zarówno tym najbliższym, jak i tym osadzonym w dalszej perspektywie czasowej. Wdrażaniu strategii rozwoju towarzyszy rebranding marki CK. Uczestnicy konferencji mieli okazję zapoznać się z nowymi logotypami kreującymi nowy wizerunek i nową jakość CK.
Rozpoczęty już proces zmian zaowocować ma m.in. stworzeniem nowoczesneego ośrodka odpowiadającego nie tylko na potrzeby kulturalne mieszkańców miasta i regionu, ale również zachęcającego do współtworzenia otaczającej nas rzeczywistości poprzez budowanie społeczeństwa kreatywnego.
Nie ma prężnie rozwijającego się ośrodka kultury bez odpowiednich nakładów finansowych, dlatego strategia zakłada równeż wdrażanie działań mających na celu pozyskiwanie środków zewnętrznych i poprawę kondycji finansowej placówki.
Tak więc Edukacja, Kultura, Gospodarka - to trzy filary, na których opierać się ma działalność CKŻ w nowej odsłonie.
Więcej o strategii rozwoju CKŻ wkrótce.