-
-
Strona Główna Rada Miasta Prezydent Miasta Urząd Miasta Jednostki Miasta Statut Miasta Inwestycje Kontakt
-
-
Jesteś tutaj: Strona główna / Urząd Miasta / Wydział Organizacyjny /
Wybierz swoją wersję językową
Polski Polski  English English  Deutsch Deutsch
BIPOdwiedź nasz Biuletyn
Informacji Publicznej
- Dziś jest: Sobota 20 Kwietnia 2024
- Imieniny: Agnieszki, Czesława, Amalii
-
 
- Warto zobaczyć -
-
-
Zobacz także
-O Mieście
-Rozwój Miasta
-Gospodarka
-Informator przedsiębiorcy
-Euro - fundusze
-Historia
-Rewitalizacja
-Miejski Konserwator Zabytków
-Organizacje Pozarządowe
-Zdrowie
-Środowisko
-Bezpieczeństwo
-Komunikacja
-Schronisko dla zwierząt
-Program pomocy w zakresie spłaty zadłużenia lokali komunalnych
-Archiwalna strona Miasta
-Honorowi Obywatele Miasta Żyrardowa
-Osobistości Żyrardowa
-Referat Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
-Patronat Prezydenta Miasta Żyrardowa
- Sonda internetowa -
-
Czy na naszej stronie oczekuje Pan(i) więcej informacji:
aby zagłosować kliknij odpowiedź
oddane głosy: 6296
-
- Reklama -
-
kino
-
- Licznik odwiedzin -
-
17638025
-
- -
Wydział Organizacyjny

Kontakt:
tel.: (46) 858 15 53
fax: (46) 858 15 11
e-mail:
adres: Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów

Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy:

1.zapewnienie obsługi kadrowej, organizacyjnej i administracyjnej oraz sprawy  kancelaryjno - techniczne, administracyjno-gospodarcza obsługa Urzędu a w szczególności:

1)prowadzenie sekretariatu Prezydenta,
2)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie kontaktów z Prezydentem i Zastępcą Prezydenta, bądź kierowanie ich do właściwych Wydziałów,
3)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
4)przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu  kuratora,
5)prowadzenie ewidencji korespondencji,
6)przyjmowanie obwieszczeń komorniczych o licytacji zajętej nieruchomości,
7)prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu,
8)zapewnienie utrzymywania porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,
9)prowadzenie adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacji budynku Urzędu, pomieszczeń i inwentarza biurowego,
10)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,
11)prenumerata czasopism dla potrzeb Urzędu,  
12)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
13)zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
14)prowadzenie księgi inwentarzowej wyposażenia Urzędu,
15)prowadzenie rejestru zarządzeń Prezydenta Miasta,
16)opracowywanie projektu budżetu w części dotyczącej Administracji Publicznej,
17)prowadzenie  rejestrów upoważnień i pełnomocnictw,
18)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej oraz majątku Urzędu i majątku gminnych jednostek organizacyjnych,
17)prowadzenie spraw związanych z gospodarką samochodową w Urzędzie,

2.prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu w szczególności :

1)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych (za wyjątkiem placówek oświatowych),
2)organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
3)przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu stosunku pracy,
4)zapewnienie warunków do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu,
5)przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
6)zapewnianie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy,
7)przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
8)ewidencja czasu pracy pracowników,

3.realizacja zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu.

4.realizacja zadań związanych z wyborami Prezydenta RP, wyborami samorządowymi, wyborami do Sejmu i Senatu RP, wyborami do parlamentu Unii Europejskiej oraz ogólnokrajowych referendów:

1)zapewnienie obsługi i techniczno-materialnych warunków pracy obwodowych komisji do spraw referendum oraz obwodowych komisji wyborczych,
2)przygotowanie propozycji: obwodów głosowania, ustalenia granic i numerów obwodów oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych,
3)podawanie do publicznej wiadomości informacji o granicach i numerach obwodów głosowania oraz siedzibach obwodowych komisji wyborczych,  
4)przyjmowanie dokumentów z wyborów od obwodowych komisji wyborczych i obwodowych komisji do spraw referendum,
5)dokonanie zniszczenia przechowywanych dokumentów  z wyborów i referendum w sposób uzgodniony z kierownikiem właściwego archiwum państwowego.

5.realizacja zadań w zakresie  bezpieczeństwa teleinformatycznego:

1)koordynowanie działań Urzędu związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym,
2)administrowanie systemem teleinformatycznym w zakresie oprogramowania systemowego i bezpieczeństwa teleinformatycznego,
3)zapewnienie bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego Urzędu:
   a)ochrona przed szkodliwym oprogramowaniem (wirusy itp.),
   b)system firewall ,
   c)wykonywanie i zabezpieczanie kopii danych,
   d)analiza dzienników bezpieczeństwa teleinformatycznego,
   e)aktualizacja oprogramowania systemowego,
   f)określanie wymagań z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego dla nowych rozwiązań,
   g)testowanie nowych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i zarządzania systemami teleinformatycznymi,
4)tworzenie użytkowników i nadawanie uprawnień na poziomie użytkownika sieci,
5)pomoc pracownikom Urzędu w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego,
6)prowadzenie prac związanych z zakupem, wdrożeniem, eksploatacją i aktualizacją:
   a)oprogramowania zapewniającego bezpieczeństwo teleinformatyczne,
   b) sprzętu zapewniającego bezpieczeństwo teleinformatyczne,
7)prowadzenie dokumentacji w zakresie:
   a)dziennika bezpieczeństwa teleinformatycznego,
   b)opisu konfiguracji stosowanego oprogramowania i sprzętu służącego do zapewnienie bezpieczeństwa teleinformatycznego,
   c)instrukcji obsługi stosowanego oprogramowania i sprzętu służącego do zapewnienie bezpieczeństwa teleinformatycznego,
   d)procedury bezpieczeństwa teleinformatycznego.

6.realizacja zadań w zakresie utrzymania sprzętu i oprogramowania:

1)koordynowanie działań Urzędu w zakresie stosowanych rozwiązań teleinformatycznych.
2)zarządzanie sprzętem teleinformatycznym i oprogramowaniem na nim instalowanym, a w szczególności:
   a)serwerami,
   b)stacjami roboczymi,
   c)urządzeniami peryferyjnymi,
   d)sieciami teleinformatycznymi,
   e)kserokopiarkami,
3)zapewnienie sprawności działania sprzętu teleinformatycznego, a w szczególności:
   a)sieci informatycznych,
   b)sprzętu telekomunikacyjnego,
   c)wewnętrznych serwerów Urzędu,
   d)stacji roboczych,
   e)drukarek,
   f)kserokopiarek,
4)prowadzenie podstawowych prac serwisowych i działań dodatkowych, w tym:
   a)dokonywanie drobnych napraw i modernizacji stacji roboczych, drukarek, i innego sprzętu informatycznego,
   b)konfigurowanie stacji roboczych zgodnie z wnioskami o nadanie uprawnień,
   c)współpraca z firmami serwisowymi, nadzorowanie ich prac serwisowych.
   d)prowadzenie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i rozwojem oprogramowania, a w szczególności: nadawanie uprawnień dostępu do danych i informacji na poziomie użytkownika oprogramowania użytkowego, biurowego itp.,
   e)instalacja oprogramowania użytkowego na serwerach,
   f)instalacja oprogramowania na stacjach roboczych zgodnie z wnioskami o nadanie uprawnień,
   g)współpraca z autorami eksploatowanych systemów, nadzorowanie ich prac konserwacyjno-serwisowych,
   h) zakup, wdrożenie, eksploatacja i aktualizacja informatycznych systemów użytkowych,
   i) testowanie i sprawdzanie nowego oprogramowania oraz rozwiązań teleinformatycznych i funkcjonalności systemów teleinformatycznych,

7.prowadzenie prac związanych z planowaniem rozwoju systemów teleinformatycznych stosowanych w Urzędzie Miasta, a w szczególności

1)wyszukiwanie i sprawdzanie nowych rozwiązań teleinformatycznych,
2)nadzór nad wdrażanym rozwiązaniem teleinformatycznym,
3)przyjmowanie zapotrzebowani od pracowników UM dotyczących sprzętu i oprogramowania dla wydziałów,
4)dokonywanie wstępnych ocen dotyczących zgłoszonych zapotrzebowań,
5)proponowanie technicznych rozwiązań,
6)opracowanie ofert zakupu nowego sprzętu i oprogramowania,
7)przekazywanie projektów (koncepcji) Prezydentowi Miasta.

8.prowadzenie dokumentacji w zakresie:

1)sprawności sprzętu informatycznego,
2)sprawności oprogramowania,
3)przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu teleinformatycznego,
4)opisu konfiguracji stosowanego oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego,
5)instrukcji obsługi stosowanego oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego,
6)prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i jego lokalizacji,
7)prowadzenie ewidencji licencji oprogramowania,
8)rejestru wniosków o nadanie uprawnień w systemach informatycznych,
9)planowanie i realizacja budżetu wydziału w części dotyczącej wydatków na zakup sprzętu, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych

9. współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie:

1)przyjmowanie zgłoszeń o awariach sprzętu i oprogramowania,
2)bieżąca pomoc dotycząca obsługi sprzętu komputerowego, kserokopiarek itp.,
3)prowadzenie indywidualnych szkoleń w zakresie obsługi sprzętu komputerowego,
4)bieżąca pomoc i prowadzenie indywidualnych szkoleń w zakresie obsługi oprogramowania systemowego, biurowego itp.,
5)informowanie o wprowadzonych zmianach w systemach i oprogramowaniu,

10.gospodarowanie i dysponowanie sprzętem komputerowym, tj.:

1)dokonywanie zakupu sprzętu komputerowego, teletransmisyjnego, kserograficznego oraz niezbędnych materiałów eksploatacyjnych,
2)wyposażenie biur w komputery drukarki i inny sprzęt komputerowy,
3)wnioskowanie o likwidację wyeksploatowanego i niesprawnego sprzętu komputerowego,
4)realizacja prac związanych z utylizacją sprzętu teleinformatycznego i kserokopiarek,

11.współpraca z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zapewnienia ochrony systemów i sieci teleinformatycznych , w których są wytwarzane , przetwarzane i przechowywane lub przekazywane informacje niejawne,

12.udział w rozwoju elektronicznej administracji poprzez uczestniczenie /wdrażanie projektów realizowanych przez inne jednostki administracji publicznej,

13.realizacja zadań z zakresu utrzymania publicznej sieci dostępowej dla mieszkańców (Hot-pot):

1)monitoring i diagnostyka działania Hot-spotów,
2)dokonywanie drobnych napraw niewymagających wizyty serwisowej,
3)współpraca z firmą serwisową, nadzorowanie ich prac konserwacyjno-serwisowych.

14.obsługa Biuletynu Informacji Publicznej,

15.prowadzenie rejestru jednostek pomocniczych,

16.prowadzenie rejestru gminnych jednostek organizacyjnych,

17.prowadzenie spraw związanych z organizacja i przebiegiem praktyk i staży zawodowych w Urzędzie Miasta.

- -
E-URZĄD
Zamówienia publiczne
Sprzedaż nieruchomości
Uchwały Rady Miasta Żyrardowa
Rada Miasta Żyrardowa - eSesja
Zarządzenia Prezydenta Miasta
Szukamy Pracownika
Informacje Sądowe
Formularze do pobrania
Dziennik Ustaw / Monitor Polski
Samorządy Mieszkańców
Ochrona danych osobowych
Muzeum Lniarstwa
Resursa
Centrum Kultury
Muzeum Mazowsza Zachodniego
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna
Pozostałe placówki kulturalne

VI miejsce UKS Trójka w Mistrzostwach Polski U16 K

Od 15 do 20 września br. w Żyrardowie w dwóch halach sportowych, AQUA i Elektryk, rozgrywane były mecze Finałowego Turnieju Mistrzostw Polski w kategorii U16 K pod honorowym patronatem Prezydenta Miasta Żyrardowa.Głównym organizatorem mistrzostw był klub UKS Trójka, któremu PZKosz powierzył po raz kolejny imprezę mistrzowską.

 

Salos Cup 2020

Słoneczna pogoda, wysoki poziom sportowy oraz zaangażowanie organizatorów przyczyniły się w miniony weekend do udanej kolejnej edycji #SalosCup2020. Warto zaznaczyć, że nad Zalew Żyrardowski zjechały drużyny z okolic Warszawy i woj. łódzkiego co świadczy o zasięgu ponadlokalnym wydarzenia sportowego oraz o wspaniałej promocji naszego Żyrardowa.

Trzy tytuły mistrzowskie dla naszych badmintonistów

41 Mistrzostwa Polski Seniorów w badmintonie miały się odbyć 5-7 czerwca w Jaworznie, jednak ze względu na obostrzenia epidemiologiczne zawody zostały odwołane. Wydawało się, że w obecnej sytuacji trudno będzie zorganizować tak dużą imprezę. Ostatecznie mistrzostwa odbyły się dwa miesiące później, w dniach 7-9 sierpnia. Organizacji podjęło się Sianowskie Stowarzyszenie Badmintona.

Koszykówka
Piłka nożna
Siatkówka
Inne sporty
Kompleks sportowo-rekreacyjny AQUA
Miejska Międzyszkolna Olimpiada Sportowa

Stypendia sportowe - zachęcamy do składania wniosków!

Referat Sportu przypomina, że do 30 września br. na podstawie Uchwały Nr XIII/83/11 Rady Miasta Żyrardowa z dnia 31 sierpnia 2011 roku można składać wnioski o przyznanie jednorazowego stypendium za znaczące osiągnięcia sportowe.

Uniwersytet Trzeciego Wieku zapraszaUniwersytet Trzeciego Wieku w Żyrardowie

Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego
Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego

Placówki Oświatowe
Realizacja zadań oświatowych
Projekt RPO WM 2016 r. – Miejskie Integracyjne Przedszkole nr 10
Rekrutacja do miejskich jednostek oświatowych na rok szkolny 2020/2021
- Copyright © Urząd Miasta Żyrardowa Deklaracja dostępności powered by netadmin 7.29 -