PGK poprawia jakość obsługi
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Żyrardów” sp. z o.o. zachęca wszystkich swoich Klientów do wzięcia udziału w badaniu poziomu zadowolenia Klienta przeprowadzanym w formie ankiety. Badanie ma na celu pozyskanie informacji nt. poziomu obsługi Klienta i określenie obszarów, które zdaniem Klientów Spółki wymagają poprawy.
- Przygotowywany przez nas program poprawy jakości obsługi Klienta wynika z wprowadzanej przez Prezydenta Wojciecha Jasińskiego nowej jakości w obsłudzie Mieszkańców. Nasza spółka również chce uczestniczyć w procesie zmiany na lepsze w zakresie, w którym świadczymy usługi dla mieszkańców Żyrardowa i ościennych gmin. Już wydłużyliśmy godziny pracy Biura Obsługi Klienta, wprowadziliśmy możliwość otrzymywania tzw. e-faktur. Teraz przyszedł czas na zapytanie Klientów, co sądzą o poziomie obsługi – wyjaśnia Hanna Bieżuńska, prezes PGK.
Badanie przeprowadzone będzie za pomocą ankiety na stronie spółki www.pgk.zyrardow.pl oraz rozesłanej do Klientów pocztą. W imieniu zarządu Spółki zachęcamy do wzięcia udziału w badaniu.