Szczegóły organizacji pracy Urzędu Miasta Żyrardowa
Drodzy mieszkańcy, w związku z podjętymi w dniu wczorajszym ograniczeniami związanymi z funkcjonowaniem Urzędu Miasta Żyrardowa, uprzejmie informujemy:
URZĄD STANU CYWILNEGO i SPRAW OBYWATELSKICH
W urzędzie Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich (pok. Nr 10 parter) Mieszkańcy osobiście będą mogli jedynie:
- odebrać dowód osobisty,
- zgłosić utratę dowodu osobistego,
- odebrać zaświadczenie o prawie do głosowania
- zgłosić zgon.
Pozostałe sprawy należy załatwiać przez internet (ePUAP), telefonicznie, poprzez kierowanie korespondencji pocztą tradycyjną lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta.
WYDZIAŁ GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
Z uwagi na zaistniałą sytuację wnioski o dodatek mieszkaniowy przyjmowane będą od 26.03.2020 r. Zgodnie z ustawą o dodatkach mieszkaniowych: wniosek należy złożyć w miesiącu, w którym się kończy obowiązująca decyzja przyznająca dodatek mieszkaniowy. Do dyspozycji mieszkańców jest cały miesiąc na złożenie dokumentów; wnioski należy składać od 01 do 31 każdego miesiąca.
Odnośnie wniosków w sprawie mieszkaniowej dot. przydziału lokalu – termin upływa 30.06.2020 r. Również nie ma znaczenia dla rozpatrzenia sprawy czy zostanie złożony w marcu czy w czerwcu.
WYDZIAŁ ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych nie prowadzi terminowych spraw, które wymagają kontaktu i obecności klientów. Prosimy Mieszkańców przez najbliższe dwa tygodnie o wstrzymanie się z osobistym składaniem wniosków o wydanie Kart Rodziny i Kart Seniora. Wszystkie formularze dostępne są na stronie www.bip.zyrardow.pl w zakładce Załatwianie spraw w urzędzie. Pozostałe sprawy należy załatwiać telefonicznie lub przez e-paup.